Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya!!

Berlalulah sudah Ramadhan..
Sebulan berpuasa..
Tiba Syawal kita rayakan dengan rasa gembira.. Lalalaa..

Cecey.. Seronok2 je saye menyanyi.. Haha.. walaupun hati pilu sebab beraya sambil bekerja, tapi seronok jugak.. Ade ben, abang is ngan hud kat ofis.. Kami sume boleh buat sesuka hati kat konti.. Sebab sekarang kan masa yang sensitip.. Kalo ade sesape marah kitorang wat sesuke ati, kitorang nangis nanti.. hahahaa..

Ni kali pertama Shoows tak beraya secara normal.. Tapi takpe, pengalaman tu mematangkan kita betol tak? Memang le sedih dan tak feeling macam totaly raya, but pendengar2 semua dah cukup untuk mengubat hati ni.. Tak rase sunyi pun.. Korang sentiasa menemani saya.. Terima kasih a million!

Semalam lepas konti n baca berita, terus pegi rumah kawan2 lama yang dah lama tak jumpa. Masa pun terhad nak lepak2 dengan diorang sebab kena balik awal, malam smalam konti lagi. Teman ben pulak.. Nasib baik afni pun menyempit skali. Takde la rase penat sangat.. Hehe..

Ok la, di kesempatan ini, shoows ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada seeeeeeeeemua pendengar dan sahabat2 RMPfm. Mintak ampun kalau selama saya keudara, saya telah menghancurkan (eceh..), mengguris hati anda semua.. Saya cuma insan biasa yang serba kekurangan.. Diri ini boleh diperbaiki lagi.. Insyaallah..

Terima kasih juga kerana telah menyokong saya sepanjang masa.. Love u guys!! Selamat hari rayaaaaaaaaaaaaaaa!!! Muaxx~

4 comments:

  1. nape nak sian pulak.. berkhidmat untuk negara tau.. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat berkonti dlm suasana Raya Sh0ows..heh heh..

    ReplyDelete
  3. perjuangan itu sesuatu yg terindah....

    ReplyDelete